تلنگر های شبانه

پچ پچه های روزمرگی

تلنگر های شبانه

پچ پچه های روزمرگی

برای حودم برای خودت

سلام به همه دوستای خودم....

به وبلاگ من خوش اومدی .اینجا قراره که یه کم من حرف بزنمو یه عالمه بشنوم پس یادت نره نظرتو برام بزاری.راستشدلم میخواد هفته ای یک فیلمم بهتون معرفی میکنم.بعدشم خوب به احترام اون دوستایی که به شعر هم علاقه دارن شعرم قول میدم بزارم که کسی دست خالی بیرون نره....

بگذریم...راستی این قسمت برای خودم برای خودت هم اختصاص میدم به حرفهای اون دسته از عزیزایی که دلشون میخواد تو گردوندن این بلاگ منو همراهی کنند پس یادتون نره که اگه مطلبی داشتید حتمآ واسم بزارید.

هنوز هم هی سرت را بالای ستاره میگیری...؟پشت این آسمان آسمانی دگر است پر از ستاره...باور کن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد